lördag 16 oktober 2010

kitty!

Åh Jag saknar er alla så mycket!
Snart ett år sen jag hade er alla här hos mig! De var så mysigt hela grejen.
Först att gå och vänta och se skrållan blir tjockare och tjockare. Och känna på magen och bara gissa hur många de ligger inuti och sparkar hej vilt. Sen förlossningen som inte var likt något annat jag nånsin varit med om, helt sjukt var de. Men ändå så fint!

Men att se alla växa upp var de bäst, se alla små personligheter växa fram, som katter faktiskt har!
Spec första dagen de öppnar ögonen oc upptäcker en helt ny värld. Eller när man smög in och alla bara sprang mot en och bara gick runt och spann och myste.
men de värst var dagen då alla hade åk, så tyst och sorgligt, och stackars skrållan gjorde inget annat än att leta och leta :( men jag vet ju att alla har det bra och 2 av dom träffar jag ändå tillräckligt ofta :)
Men jag skulle göra om de vilken dag som helst!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!