lördag 16 oktober 2010

Hola!


jag är helt inne i min webbcam och alla dess funktioner, ni fattar inte hur roligt de kan bli ;)

Idag är de lördag, men inte betyder väl de lugn och ro,

Har jobbat en sväng förståss, klippte och slingade en tjej med jääätte långt fint hår. och det bästa av allt var att hon aldrig hade färgat sitt hår i hela sitt liv, de var helt "orört", hon hade lite solblekta slingor men inget mer än så. Det sätter snurr i skallen på mig jag har redan räknat upp 5 recept på slingor i huvudet innan hon ens frågat vad jag tycker skulle passa henne bäst ;)


Men jag ville inte göra en större förändring utan körde på många tunna fina slingor i 3 olika nyanser, alla väldigt kalla och sandiga/beiga. Det blev grymt fint! En naturlig blondin ;)'



Ikväll blir de nog att träffa Lova och Mange och gänget för lite käk och skitsnack, alltid lika trevligt. Ska ha med mig kameran tänkte jag;)

See Ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!