torsdag 28 oktober 2010

Den gröna ansiktsmasken jag har på bilden nedanför är grym!

den kommer från Nimue. Och som ni ser är den riktigt grön, och huden fungerar likadant som håret. Om man behöver få bort röda pigment i håret använder man faktiskt grönt, som oftast kommer i Ask version. Att säga att man använder grönt kan nog annars skrämma kunden lite...

Jag som har mycket röda blemmor och ärr i ansiktet använder denna ansiktsmask för att dämpa de lite. För de gröna i ansiktsmasken mattar ner det röda och gör hela ansiktet mer matt och mindre glansigt. Bra va?

Och den är faktiskt inte så dyr alls, tror jag köpte den stora tuben för 249 kr och jag har gjort denna masken säkert 4-5 gånger och den är fortfarande halvfull.

Tips från mig till dig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!