söndag 26 september 2010

25 september

Igår var de då min födelsedag och det firades kan ni tro!
Fick massa fina presenter och massa fina gratulationer, antingen är jag inte van vid att blir firad via facebook eller så var de ovanligt många som grattade mig igår, hur som helst så kände jag mig himla uppmärksamad och blev nästan rörd :)
Rebecca kom på fredagkvällen och vi myste på med tappas och film :)
Mamma, Pappa och Morfar kom hit en sväng på lördagen och firade med god mat och promenad på stan. saknade dock Lillebror:)
Men jag Fick en gryyyyyymt fin kamera som jag kommer ha med mig överallt. För de är verkligen något jag saknat sen min gamla gick sönder, att ta bilder på allt man gör som man sen kan se tillbaka på :)


Alla fina presenter uppradade,
Den stora korgen med hela 5 (!) popcorn kom från min Kära Johanna. I korgen fanns ett kort som tyvärr inte är lämpat för en blogg, men himla fint var de!
Fick den stora fina lyktan av Emilia på jobbet, och dom små söta från Lovisa allt kommer från Fröken Kreativ!
Passar perfekt i mitt Tv-rum

Fick en massa fina bubbelsaker från Yves Rocher från Sis, dom kommer användas flitigt i höst må ni tro :)



Malaysian coconut mmm... :)


Åter igen Tusen tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!