fredag 24 september 2010

24 september 2010

24 september 2010 får mig att tänka på 24 september 2005. Senaste gången jag var i Turkiet. Fattar ni att det var 5 år sen?? Då fyllde jag 17 år och imorn fyller jag den viktiga åldern 22.

Jag minns att vi firade min födelsedag på restaurangen där vi åt varenda dag! jag åt säkerligen Omelett naturell eller Ost pizza som inte var störra än 10 cm i diametern men! säkert också 10 cm i tjockleken. Och Abba spelades med dancning queen. Och jag fick in en mega mega tårta som syntes på mega notan :) Men det var så underbart! snart hoppas jag på Turkiet igen!

Titta på lilla LucLuc! lilla pluttinuttisnuttsnutt så liten han var! I rosa LacostePiké dessutom! ;)
De var på den tiden han fortfarande ville "leka" :)

På den här bilden ser vi inte speciellt bruna, men jag kan lova er att i turkiet blir man allt annat än vit, spec syrran, hon blev svart... på den här tiden hängde också tvättbrädan med till stranden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!