fredag 20 augusti 2010

Kaffeälskare Som jag är så är jag smått beroende av min espresso maskin. Till den har jag också fått en mjölkskummare, den är något av det grymmaste som nånsin uppfunnits Den skummar och värmer mjölken medan man själv kan stå och försöka vakna till lite ;) men! Härom dagen gick mjölkskummaren sönder, panik utstod och jag satte mig direkt vid datorn och laddade med ett mail till zinzino, jag tänker inte tolerera sånt här! Skev vad som hade hänt och frågade vad dom tyckte jag skulle göra åt saken?? Efter två min fick jag svar: 

" Kära kund! Vi beklagar det som hänt med din mjölkskummare vi har omedelbart skickat en ny till dig på posten som anländer inom några dar. Den gamla kan du slänga.  

Mvh personelen på Zinzino."'

Det kallar jag gryyyym service. Och igår anlände den! Så nu är mina mornar räddade igen. 
Ja jag har en lattemugg som är köpt på espresso house. Det smakar bättre då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!