måndag 12 april 2010

Filmning Nudh

Idag var jag på salong Nudh igen och hälsade på alla tjejer och filmade lite till kommande reklam film, jag låter exakt som Lina i emil i lönnerberga när jag pratar, fantastiskt småländsk!
Men men, det blir säkert bra.
Innan filmningen blev jag sminkad av Carita som är stylist på salongen, en grym sådan, så därför kommer här lite ego bilder, men de är enbart för att göra lite reklam;)
Har riktigt dålig hy för tillfället men hon lyckades banne mig med att få det riktigt snyggt, sitter till och med i dagsljus på dessa bilder.
Tänk vad skönt att ha en som sminkade en varje morgon?





En naturlig mejk med foundation, mascara, lite rouge, väldigt ljus rosa skugga till ögonen, dom öppnar upp sig väldigt tydligt då kan jag lova, plus lite skugga längst ut på ögat för att få ett litet djup i ögat, kanon bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!