söndag 28 februari 2010

På Begäran

På begäran av eva så ska jag nu börja blogga igen.
Anledningen till att de inte blivit så mycket på senaste är att jag inte haft någon datot tyvärr, men nu är det fixat=)
Den har till och med webbkamera så ett par bilder ska vi nog kunna få fram också;)

På tal om webbkameror, blir inte ni också väldigt påminda av högskoletiden?
när man tog halvfula kort ensam eller tillsammans i en lång serie. hur kul var de egentligen?
men roligt att titta påi efterhand, man såg så tuff ut hahah=)

Btw, har inhandlat mig en Iphone så mobilbloggning kanske inte är så långt borta ändå? ska bara lära mig hur man gör först ;)

Btw.2
Mamma blev min 4000:e besökare, gött snart har jag nog nått kissies (påstådda) 1000000 besökare. Hennes är visserligen baserade per dag och mina ör baserade på bloggens livstid överhuvudtaget, men de behöver vi ju inte nämna högt.

ska försöka skicka iväg ett litet blogginlägg imorn med!
Tills dess Må bäst!

1 kommentar:

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!