torsdag 3 december 2009

minneskort del 2

Har lite gamla minneskort med lite kort på som jag inte sett på länge, därför kommer det här en liten mix ;)
Jag och Johan när vi firade min examen :D

En naken lina. (på skolavslutningen?!) En kissande Emelie ute på en virestadsfest med en barkbit i handen!


Min otroligt coola rocka billy frilla som jag hade i sommras


Nathalie min vän! Jag kan förstå vad folk menade när dom sa att vi var syskonlika

En cooooool James!
En söt Joakim
En snygg Mikaela

Jag efter vår Make up kurs, tänk om man orkade sminka sig så ordentligt varje dag....

2 kommentarer:

  1. Hahaha men Emelie då. Du vet väl om att jag har ett kort på er båda från Granada? Do you remember? =)

    SvaraRadera
  2. tyyyyyyyyyyyyyst!! jag ska göra inbrott hos dig och sno alla dina kort. så bli inte förvånad om lägenheten är helt uppochner någon dag........

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!