torsdag 5 november 2009

Flashback

Eftersom det varnats om snö och skit nu i dagarna letade jag upp min gamla vinterjacka som jag inte använt sedan förra året. och vad fiskar jag då upp i fickan? Jo ett kvitto från västtrafik där jag har bett om att få komma till södra vägen 26 och det står att jag ska ta vagn 7 mot tynnered och hoppa av vid valand. Här har vi beviset på att västtrafik inte kan sitt jobb och lurade iväg mig i halva göteborg min allra första skoldag! men det gick ju bra ändå;) till slut



Hade en riktig Göteborg-flashback igår. Gick och köpte mig en big Latte innan jobbet igår morse, och när jag tog och smakade och luktade på kaffet så fick jag bara sjukt massa göteborgsfrisörskola känslor. Och d¨å slog det mig, jag har itne druckit en espresso house vanilla latte sen jag gick kvar på skolan...
Jag köpte alltid en latte på morgonen och försenade både mig och Joakim så att vi till slut fick springa till vagnarna, Men oj vad motion vi fick, Joakim! du har mig att tacka för din snygga figur..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!