tisdag 6 oktober 2009

tredje rummet

Har sålt lite saker på blocket ( tjänat typ 2000 kr, rätt gött;D ) som vi inte behövde längre, billy bokhyllor, tvättmaskin, fotpallar m.m
Så nu ska jag äntligen fixa det tredje rummet så man slipper stänga dörren. Ska bli kontor/gästrum tänkte jag;) Har fått skrivbord m.m av familjen och så var jag och Johan på Jysk och köpte en så kallad ungdomssäng. vad är de egentligen? aldrig hört tidigare, men det gick iaf att bädda ut den till en ganska stor säng och den var rätt snygg, tänkte ta en bild sen när jag får lite ordning här;)
Denna söta lilla Ängel (?) Fick jag av Emil Johansson i 18-års present, hur fin är inte den haha
Vi äger inte så farligt mycket dvd filmer.
Stök stök stök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!