onsdag 14 oktober 2009

Maaaalmoe

Eftersom min kära syster har valt bort halmstad och begett sig till skåningarna så får väl jag helt enkelt åka ner och hälsa på. Johan hade match i malmö så jag hade ändå inget bättre för mig;) vi började med en promenix genom malmö, jag har ju aldrig varit i malmö på de sättet. när jag var liten var vi där någon gång, men jag kan verkligen inget om malmö så de var nice. gick in och tittade på en cykel till rebecca;) sen köpte vi gotte och kebebrulle och vandrade hem till rebeccas villa. lite kort här nedanför på hennes lite halvklara lägenhet, men dock så fin!
sen var vi i (F)ishallen haha ;) bästa på hela kvällen!
Tack för en bra dag sis, de gör vi om;)


I fishallen fiser man.. eller Johan?
I Beckfilms hissen, var är gunvald?

Taaaakfönster<3>Fikelifika;)
Siselisis

Fina bordet, utan stolar än så länge:D
Utsikt över folkets park!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!