onsdag 21 oktober 2009

Hej Mina Små Vänner!

Idag vid ca 06:30 började skrållan mjaua och gnälla när jag skulle säga hej då till johan. då märkte jag att hon hade fått värkar, så jag bar in henne till gareroben så vi fick vara ifred, där dröjde det inte länge innan ett litet litet ansiktet kikade ut och skrek, och bara någon minut senare en till och sen en till. stackars skrållan var alldeless slut och tvättade som en galning, men alla mådde bra och letade efter mammas tuttar. Sedan tog det ungefär 15 minuter så kom det två till, så allt som allt 5 små under bara missar! skrållan var så duktig och tvättade på som tusan. sen flyttade vi bort alla från de äckliga handdukarna och la i en låda och ställde i tredje rummet så dom fick vara ifred för pappa sudden som var mycket glad men ändå lite misstänksam. nu ligger dom och myser som tusan, och då och då hör man lite pip när dom snor maten ifrån varann, dom är sååå söta!
Två mörka med randiga ben och prickiga magar (än så länge) och två ljusgråa med vita ansikten, såå fina.













4 kommentarer:

  1. jag vet, dom är sååååå små! du får komma hit o mysa med dem när dom är ett par veckor gamla=)

    SvaraRadera
  2. Jag börjar nästan gråta!! Underbart söta!

    SvaraRadera
  3. nej gör inte de lilla vän! :D du8 och rasmus får komm upp o mysa med dom:D

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!