onsdag 14 oktober 2009

Fix och trix 2.0

Har äntligen fått vettig ordning på tredje rummet. finns plats för mig och mina papper till företaget och en bäddsoffa till alla gäster som är välkomna. och sen ska vi nog få in en TV där och lite playstation kanske;) min gamla tröningsmaskin står där med och jag måste börja använda den, den är ju så bra!

Fick också våran nya ramp till akvariumet så de stackars fiskarna fick se lite ljus igen :D


Myshörna, Jag och Johan har döpt de till terapi-soffan
Jobb-hörna, sudden är min assistent.
och i detta hörnet har vi gymmet, haha;) gör lite smygreklam för klippcenter också;)
gänget på hyllan;)

Hemskans dåligsa bilder, mycket mysigare i verkligheten:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!