måndag 28 september 2009

Vuxenpoäng

Idag gjorde jag min första insättning på banken till mitt företagskonto, plus att vårat kontor/gästrum princip är färdigt nu, så där har jag suttit vid mitt lilla kontor och bokfört min lilla firma, samt organiserat kvitto hela eftermiddagen och räknat ut momsresultat. Fan vad jag är vuxen!


På tal om Pengar, En sådan här fin kofta investerade jag i idag, fast en ljusgrå;) jag menar varför ska höstens fäger bara gå i mörka toner?
Tre dar i rad nu har folk kommit fram till mig och frågat vad jag köpt mina skor/kläder, men man får väl ta de som en komplimang, men idag blev jag lite fundersam när jag bar mina nya nit-boots och en 100-år gammal tant kommer fram och frågar vart jag köpt dom för hon letar efter sådana, haha hur jäkla ballt är inte de då?;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!