onsdag 9 september 2009

Tack!



As we go on, we'll remember all the times we, had together. And as our lives changes from whatever we will still be friends forever


Tack, Tack som fan min äckligt goa göteborgare!
Tack för hela den här tiden
Fan vad jag kommer sakna er
Åhhh!!
Tack för den absolut bästa tiden i mitt liv hittills. TACK för att ni varit där varje
dag så man har pallat med tågresorna, orkat med jobbiga kunder,stått ut med tjatiga lärare och sena sena kvällar, tack för alla skratt!
Tack Therese för allt du lärt mig, Tack!
Tack Jeanette för allt du delat med dig av.
Tack Morris att jag kom in på skolan!
Tack Johan för att du fortfarande orkar bo med mig
Tack Mamma för alla pepp-timmar i telefon
Tack Sis för all hjälp med plugg och skit som man anars inte orkat.
Tack alla, jag är verkligen tacksam ;)
Utan er hade det inte gått.
Nu mot nya mål och drömmar, nu dra jag ut i verkliga livet;)















2 kommentarer:

  1. Alltså morgondagen kommer bli så sorglig.. Kommer sakna dig så mycket.

    Alltså den sista bilden du lagt upp på mig. Den är hemsk! Ser ut att ha en kebabnäsa. :P

    SvaraRadera
  2. de är för att du har ätit för mycket kebab!!

    SvaraRadera

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!