onsdag 16 september 2009

jag ska chris browna dig

Märkte att videon jag la upp var borttagen från tuben pga ngn anledning...

Men ni som inte fattat vad som hänt så var det så att taylor swift fick ett stort pris, vilket hon är värd, hon ska precis börja sitt tacktal och är väldigt glad.
vad händer då? Jo kayne west springer upp på scenen, snor micken pekar på beyonce (stavning) Och säger att jaja, du ska snart få fortsätta ditt tacktal, MEN! beyonce har iaf gjort årets bästa video!
snacka om att stackars beyonce skämdes ögonen ur sig, och hela publiken ställer sig upp och buar ut idioten. så rätt.
Hur fan kan man vara så korkad. som tur är håller hela usa med mig och nu har dom börjat med ett utryck som på svenska skulle bli ungefär, du är en sån stor kanye. alltså, du är en så stor idiot. haha! rätt år honom! samma sak gör dom med uttrycket, jag ska chris browna dig, alltså jag ska misshandla dig.
Duktigt av stora modiga kända pojkar att ge sig på stackars flickor som inte har ngn som helst chans att försvara er. hur tänker man då?

Jag är lite sjuk men känner mig bättre idag, så jag ska se om jag pallar med bloggen idag, annars får ni allt vänta.
Men frågan är vilka dom 300 är som läser min blogg?b (dom 300 unika)
när de finns ca 0 kommentarer? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!