måndag 28 september 2009

Fuck Blondinbella, Mer Storstadspojken till folket!


Jag måste faktiskt ta och lyfta fram den här killen.
Både känd som storstadspojken, men också som blondinbellas boyfriend.
Han är grymt ärlig och skriver precis vad han vill, både om kändisar, blondinbella och om sig själv, han blandar ironi med allvar och man vet inte riktigt när han faktiskt menar allvar och när han skämtar. men att läsa om små smaskigheter, och hur han driver fullständigt med kändisvärlden, bla bella och andra kändisar är mer än roligt! Men det bästa är när han gör narr av den typiska blogg-stilen, tex när han lägger upp "dagens outfit" eller tar femton kort på sin matlagning när han vet att egentligen ingen bryr sig ett skit.
Och när han till exempel är Rå ärlig och säger (jag citerar) :


"Igår var vi på Anna Ankas fest på Café Opera. Det var en tragisk tillställning. Gamla Robinsondeltagare som skuttade runt och ganska glest med människor. Jag har inget som helst intresse av att gå på så kallade kändisfester. Jag kräks mentalt av det, man kan fråga sig vad jag över huvud taget gjorde där. Festen gav mig lite ångest, i taxin på väg därifrån höll jag tummarna att vi skulle frontalkrocka med en lastbil.
Vi hamnade Collage, där var det trevligt men flera i vårt sällskap var bloggtjejer så jag höll på att få ett epeleptiskt anfall av alla fotoblixtar. Det var den kvällen"
En grymt bra blogg som egentligen är allt annat än en typisk blogg
Mer såna bloggar tack!
Ta en titt för fan!

http://www.storstadspojken.se/





Blir nog älmhult på söndag förresten, Lillebrorsan blir ju 15 hela år, de är läskigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!