torsdag 17 september 2009

Blogg Love?

seriösa bloggare i all ära.
Men! om ni alla erkänner och känner efter riktigt riktigt noga, visst är det roligt att läsa dom små bloggerskornas bloggar?
Dom är fan så äkta som man kan bli, nu räknar jag inte håret och sminket utan åsikterna. Kolla kissie till exempel, hon driver med sig själv, med blondinbella med media, med allt. och hon skiter fullständigt i vem som läser, hon säger helt enkelt vad hon tycker. Hon tycker helt enkelt att hon är skit snygg, då skriver hon det. det vore väl fan ta mig underbart om fler svenska kvinnor/tjejer skulle kunna säga till sig själv: fan vad jag är snygg.
Det händer inte allt för ofta.

Samma sak gäller blondinbellas pojkvän storstadspojken.
Ett inlägg som skrevs för någon dag sedan innehöll något i stil med:
Min älskling har kommit hem, men nånting står inte rätt till. Hon hittar inte orden, stapplar sig fram på svenska och har fått en konstig amerikansk brytning. Så här låter det: Jag er så tierd, måste sova så jag kan update my blåååg. Jag vet inte, det känns lite överdrivet, hon har ju bara varit i USA i fyra dagar. Men vissa har ju språköra och hämtar upp dialekter väldigt snabbt.

Man skulle ju kunna tro att han bara skriver bra saker om sin flickvän för att gynna henne och hennes blogg, men istället skriver han helt ärligt vad han tycker om hennes språkfasoner. hur jävla bra är inte de?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!