måndag 7 september 2009

3:e gången gilt?

Jaha, då var man här igen. har ju länge funderat på att ta upp bloggen igen. men nu tog jag steget;) Har ju egentligen aldrig velat sluta blogga men känt att jag kanske inte riktigt haft tid nu underskol/göteborgstiden. men nu när jag ska börja arbeta här i halmstad så kommer jag nog få en hel del tid över, hoppas jag, slipper ju iaf tågen...

Den här bloggen kommer såklart handla om mig och mitt ego, bloggen är ju trots allt först och främst ämnad för mig, och bara mig. och ni som vill läsa, läs på! kommer skriva om mig själv och mina små tankar (därav namnet)
Fast till skillnad mot min gamla blogg blir nog detta lite mer om frisöryrket, mitt absolut största intresse just nú såklart.

ska faktiskt till Banken alldeless strax och snackelisnacka lite. ska ju starta eget för er som inte vet. ska hyra stol på en salong och då är de liiiiite sonm ska fixas. wish me luck.

Vad passar bättre som start på bloggen än en uppdatering från helgen i bilder?

Igår blev det mini spa i badkaret med skrubb och ansiktsmasker.

Johan hade träningsmatch igår sannarp mot ramberget, slutade 9-2 fruktansvärt spännande match. jag måste nog vara världens trognaste fan på två år har jag gått från halmstad hockey till Diö till sannarp...


I lördags kväll blev de Mat på Yoss här i Hstad för att fira min examen. Jag käkade grymt god fläskfilé med gorgonzola sås och JOhan tog rödtunga. Mys!
Sen blev de Bio, inglorius basterds. Sjukt bra, se den!

Svärmor och svärfar var här och hälsade på tillsammans med johans litllasyster hanna. fick denna finfina väskan av svärmor, plus muggarna och sjalen! nu är jag redo för en mysig höst;)



Inhandlade denna filofax för att kunna hålla koll på allt som händer just nu, duktig flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Släng iväg en Kommentar vettja ;) Glöm inte din egna Bloggadress!